mandag 26. januar 2009

Votter

Nå har jeg strikket mitt første par med mønster votter,forandret litt på tommel mønsteret,strikket striper istedet for oprinnelig mønster,er litt stolt av meg selv da(tenk at jeg fikk det til)jeg brukte sportsgarn fra Trysil og pinne nr 2,5 og 3.Mønsteret er fra heftet vinterstrikk fra Thuvestua.


Har begynt på et par en fugl i hånden votter,er første gang jeg strikker votter med mønster så det går sakte,men hjelper seg vel etterhvert,Mønster er det Jorid Linvik som har laget,jeg bruker Sisu og pinne nr 3.
Dette prosjektet er lagt på is foreløpig,gjorde så mye feil at jeg holdt på å kaste det i ovnen av rein frustrasjon,så dette blir nok en ufo er jeg redd.



Sjømannsvottene er strikket i Eskimo og de blei veldig gode etter toving,
de andre er strikket i Østlandsgarn og de blei også bra etter toving.

1 kommentar:

  1. Kjempeflotte de mønstervottene dine! Du har all grunn til å være stolt av deg selv :)

    SvarSlett