tirsdag 19. mai 2009

Tirsdag 19.05.09

Idag så datt denna boka plutselig ned i postkassa mi,hmmm,skjønner ikkje heilt håssn det gjeng an, bare slik heilt av seg sjølv så fant den vegen heim til meg liksom...rart....hehe!!men det var mykje interesant i den da,så må nok strikke ifra den etterhvert.Ein ting til,ingen har meldt seg som nr 1000 i bloggen min,eg har jo lovet ein presang til den som blei nr 1000,så da må eg gjera det på ein annen måte,eg kjem til å å ha ein trekning mellom dei 2 som var nermast og det er Aud og Bittami,det kjem eg til å gjera i løpet av kvelden og blogge om hvem det blir seint ikveld eller imorgo tidleg.

4 kommentarer:

  1. Så heldig du er, tenk at sånne spennende bøker finner frem til deg helt selv. ;)

    SvarSlett
  2. Spennende bok du har kjøpt!

    SvarSlett
  3. Så spennende:-) Vi gleder oss til i morra!!!
    Flott bok:-)

    SvarSlett
  4. Det er en flott bok ,som fant veien til postkassa de,helt av seg selv.Kos deg med den.

    SvarSlett