tirsdag 11. mai 2010

Lommetøfler,calorimetry og votter:)




Da var det tid for ei lta oppdatering igjen,har diverse ting liggande som bare har venta på og bli tatt bilde av,så nå måtte eg bare få ut fingern og sette igang;)fyrst ute er Selbu inspirerte votter strikka i Sisu,str barn og oppskrifta er henta fra et til fjellshefte,har også strikka min fyrste calorimetry,den synest eg var litt kjedelig å strikke;)men lommetøflane var artig og grei tv strikk,calorimetryen og lommetøflane er strikka i Østlandsgarn fra Nille og pinne nr 3,5.

6 kommentarer:

  1. For et nydelig mønster på vottene dine. Det likte jeg godt.

    SvarSlett
  2. Så mye nytt nytt og fint det er her:) lekre votter

    SvarSlett
  3. Så fine ting du lager og så fin blogg du har, gleder meg til å følge :)

    SvarSlett
  4. Her var det mye fint. Herlige votter og lommetøfler:O)

    SvarSlett
  5. SÅ mye fint du har strikket!

    SvarSlett