tirsdag 15. mars 2011

Hekla brikker:)




Er i ein hekle stim om dagen,det er jo så morro å hekle og så gjeng det jo så fort!:)
Den kvite og turkise hekla eg her om dagen,måtte ta turkis rundt kanten på den eine for eg hadde akurat for lite solberg fiol igjen,men hadde heldigvis Solberg fiol i turkis,synest igrunn det pynta opp litt;)den heilt kvite hekla eg før jul men den blei liggande i heklekorga og glømt...Den er hekla i solberg 12,4.
Det var alt for idag men eg kjem plutseleg tilbake,ønsker alle ein fin dag vidare:)

7 kommentarer:

  1. Koselige brikker du har heklet.
    Er inne i en heklesteam jeg også, kommer gjerne ditt når våren nærmer seg. :)

    SvarSlett
  2. Fine brikker du har heklet, du er en racer med heklenålen!

    SvarSlett
  3. Flotte heklabrikker! Eg tykkjer det turkise pynta opp ;)

    SvarSlett
  4. Fine heklabrikker:)) Og jeg likte veldig godt bokmerket......det var nydelig:))
    Hyggelig at du har lagt meg til og at du blir inspirert:))

    SvarSlett