torsdag 7. juli 2011

Armbånd og øredobber:)

Har hatt eindel timer på hobbyrommet idag,noko som resulterte i 1 armbånd og 4 par øredobber:)



 Dei her passer til armbåndet,blei et litt fint sett synest eg;)
 Dei her likte eg også godt,tenker eg må ha dessa sjølv:)Trur nok eg kjem til å lage halskjede og armbånd til øredobbene,så blir det et komplett sett:)
 Dei her kjem eg kanskje til å gje bort,veit om ei som er veldig svak for roooosa og som hadde bursdag i juni,kan jo passe som ein liten forsinka presang:)
 Dei her må eg nok ta den eine oppatt og gjera på nytt,mangler jo ei lita sølvkule i midten,blei noko sliten i huet etterhvert og det ser me jo resutatet av nå;P
 Og sist men ikkje minst så kom vesle buldre gutten min på 9,5 år inn på rommet mitt og hadde lyst å lage smykker han og,å det måtte han jo få lov til:)Koselig det da....:)Så dei 2 nederste para laga han,blei kjempefine syns eg',kreativ den gutten min,men du verden for ei skravlebøtte,kanskje ikkje rart det gjekk galt med dei blå mine;P
Morro var det ivertfall å lage smykker igjen,sikkert 3 el 4 år siden sist eg gjorde det,men nå blir det meir av det framover det er heilt sikkert:)

4 kommentarer:

  1. Så mange nydelige smykker!
    Likte det første settet spesielt godt:D
    Og jammen har du en flink og kreativ sønn ja, de var jo kjempeflotte!:D

    SvarSlett
  2. Så mange flotte smyker du har laget. Jeg er også veldig glad i å lage smykker, men da helst i glass :-)

    SvarSlett
  3. Fine sommerlige smykker! Og så flott at sønnen også laget så fine!

    SvarSlett
  4. Så flotte ting du har laget. Det er virkelig gøy å se hvordan andre kombinerer perler.

    Englevingene kjøper jeg hos perlerommet.com. Du kan finne masse fint til en rimelig penge der. Panduro Hobby har også englevinger.

    Jeg legger meg til som følger hos deg.

    Lykke til.

    Klem fra Smykkas (Astrid)

    Kommer ikke inn med kommentaren. Derfor sendes den som anonym.

    SvarSlett