mandag 19. september 2011

Sydd Lue:)

Eg har sydd mi fyrste lue!Og det var såååååå enkelt,brukte bare ein gammel genser etter Marius som var for liten,i tilfelle det skulle bli heilt vilt liksom,men det gjekk veldig bra,nå må eg på lue stoff jakt det er heilt sikkert,slike vil eg lage mange av.
Møsteret fant eg Her
Lua er ein 3-5 år str ca.
Kanskje nokon kan gje meg tips om hva slag stoff som er best til luer,veit at det er jersey et eller annet men,er jo veldig kjekt å høre andres erfaringer også:)

4 kommentarer:

  1. Å.... så bra! Kunne godt tenkt meg å prøve, men jeg er ikke noe særlig bak symaskin. Det går i strikk og hekling her.

    Kan hende du blir hekta nå da :-)
    Lykke til videre !

    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Så flott lue! Den så god ut. Og takk for mønstertipset!
    Kanskje jeg skulle prøve det en dag ..
    Ha en fortsatt god kveld! :)

    SvarSlett
  3. Flott lue! Og så mye fint du hadde fått i hemmelig venn pakke!

    SvarSlett
  4. Så fin den ble. Jeg synes de jerseystoffene til Stoff og stil er bra. Eller er det jo flust av jerseystoffer å bestille på nett.

    SvarSlett