søndag 29. mai 2011

Grytekluter og hemmelig venn:)




Nå i Mai har eg vert med på hemmelig venn på Hobbyboden,og på fredag så fekk eg denna fine pakka med masse stoff,gleder meg til å sy noko fint av detta når eg får benk på hobbyrommet mitt til å ha symaskina på:)Så tusen takk Iris for den fine stoff pakka:)
I siste nr av familien var det oppskrift på heilt enkle gryteklutar,og eg fekk lyst å hekle dei,hekla den eine igår kveld og den andre idag,brukte dobbelt tråd med bomull sport og på kanten rundt brukte eg enkel tråd Cotton Eco fra schachenmayr,og heklenål nr 3:)

3 kommentarer:

  1. Flotte grytekluter du har heklet og så er det jo spennende å se hva du skal lage av stoffet du fikk!

    SvarSlett
  2. flotte gytekluter og mye deilig stoff :-)

    SvarSlett
  3. Lekre grytekluter du har laget, og fin gave har du også fått.

    SvarSlett