lørdag 21. mai 2011

Long time no see:)Og babytøfler:):)




Ja da var det på tide med litt blogging....Hadde siste innlegg før Påske ser eg og det er litt for lenge siden!Men det har sin grunn,siste finpuss på nytt hus,nedvasking av huset,utruleg mykje støv og dritt det blir av husbygging,så var det innflytting og få alle ting på plass,slikt tar tiiiid!Når ein attpåtil ikkje egentleg orker slikt kjør men må nødt så blir ein rimelig matt og heilt utkjørt,(FIBROMYALGI)Noko dritt å ha i kroppen!Men ein kan ikkje bestandig velge:(Nok om det,nå er det meste på plass og eg kan ta det litt meir med ro og glede meg over et heilt nytt hus som har blitt så fint og god plass ikkje minst,hobbyrom og greier:):)Ikkje heilt ferdig med å få alt mikkmakket eg har samla meg på plass men eg har da god tid:)Har ivertfall tenkt å prøve å få blogga litt gjevnere framover nå,har jo ein del ferdig egentleg,hekla før Påske 2 par baby tøfler til vesle snuppa til søskenbarnet mitt i Oslo,blei rektig nusselige synest eg og dei blei godt mottat:)Oppskrifta er fra Drops og str 1,5 år,brukte Merino Eksta fine.
Ønsker alle som er innom ei kjempefin helg og kanskje eg kjem med fleire innlegg i løpet av helgja:)TIME VILL TELL:):)

4 kommentarer:

  1. Så søte!!!
    Grattulerer med nytt hus.
    Mye jobb, men må være herlig med nytt hus, og ikke minst hobbyrom...det står på min ønskeliste også:)
    Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  2. Nydelige ble disse babytøflene..
    Håper du trives i det nye huset og at hobbyrommet er flittig brukt..
    Ha en flott helg :o)

    SvarSlett
  3. Så jättesöta de blev dina babytofflor! Kikar runt och du har hunnit med lite sen jag hälsade på sist =) Hoppas du har en skön helg!

    SvarSlett
  4. Gratulerer så mye med nytt hus.Det er mye å gjøre i stand når en flytter. Nydelige babysokker og mye annet fint har du ihvertfall rukke å lage :-)

    SvarSlett